Rihanna breidt haar haarverzorgingslijn Fenty Hair uit met een gloednieuw product: The Water Boi, een herstellende conditioner spray. De zangeres en succesvolle onderneemster kondigde de lancering aan op Instagram, waar ze haar nieuwe product op een opvallende manier promoot.
Voor de aankondiging koos Rihanna een strakke bodysuit met string, wat meteen de aandacht van haar volgers trok. “Hou dit nieuwe product zeker in de gaten”, schreef ze bij de video op Instagram, maar de reacties tonen dat haar outfit minstens evenveel gespreksonderwerp was als de conditioner zelf.
Rihanna’s volgers konden het niet laten om te reageren op de opvallende promotie. “Meid, niemand kijkt naar die lotion”, grapte een fan. Een ander voegde toe: “Sorry, ik was even in de war. Wat moeten we eigenlijk kopen?” De humoristische reacties stromen binnen en zorgen voor nog meer engagement rond haar product.
De video waarin Rihanna The Water Boi introduceert, is inmiddels al meer dan 18 miljoen keer bekeken. Daarmee bewijst de ster opnieuw haar marketingtalent en invloed. Fans blijven uitkijken naar de officiële release van het product, terwijl de Instagram-reacties blijven binnenstromen. Op het Instagram-account van Rihanna kan je naar de video kijken, hieronder alvast wat 'stills' (en wat extraatjes)...
Lees het artikel op de mobiele website