De Tesla Cybertruck is over het algemeen een kleine ramp sinds de lancering. De lijst van dingen die mis zijn gegaan is lang, en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat het niet echt een functionele truck is en dat de waarde van gebruikte auto's snel daalt.
Op het forum van de ‘Cybertruck Owners Club’ verscheen nu een opmerkelijk verhaal van een man genaamd Nathan. Hij vertelde dat op de dag dat hij zijn Cybertruck in ontvangst zou nemen, de showroom hem belde en zei dat hij de truck niet kon ophalen. Blijkbaar kregen ze hem niet aan en uiteindelijk stelden ze vast dat de batterij vervangen moest worden.
Je kunt je voorstellen dat het hele “de batterij werkt niet” probleem niet binnen een uur kan worden opgelost door een paar Tesla-technici. Nathan postte vervolgens een screenshot van een sms'je dat afkomstig lijkt te zijn van ene Angela bij Tesla's Meridian showroom, waarin stond dat ze hem zo snel mogelijk een truck zouden bezorgen met een werkende accu.
(lees verder onder de afbeelding)
Nathan vond dat nieuws maar deels positief, want hij schreef dat Tesla niet bepaald bekendstaat om zijn snelle reparaties en hij maakte zich ook zorgen over het functioneren van de Cybertruck nadien. Trouwens, zou jij een auto van zes cijfers willen waaraan al veel werk is verricht? Andere forumgebruikers doken al snel in de reacties.
Eén iemand zei zelfs dat hij twee vertragingen en een niet-overeenkomend VIN had meegemaakt bij het ontvangen van zijn auto. Iemand anders reageerde: “Aan de ene kant is het zeker goed dat Tesla het probleem ontdekte voordat het de sleutels overhandigde, maar aan de andere kant… Stel je voor dat je een Porsche 911 Carrera bestelt en een uur voordat je de auto in ontvangst zou nemen een telefoontje krijgt omdat ze ontdekken dat de motor volledig vervangen moet worden. Dat zou gewoon niet gebeuren!”
(Bron: Jalopnik.com - Afbeeldingen: YouTube)
Lees het artikel op de mobiele website