'Alleen voor Fans'-modellen gebruiken AI-chatbots voor hun 'dirty talk', en abonnees hebben het niet door News
'Alleen voor Fans'-modellen gebruiken AI-chatbots voor hun 'dirty talk', en abonnees hebben het niet door
News

'Alleen voor Fans'-modellen gebruiken AI-chatbots voor hun 'dirty talk', en abonnees hebben het niet door

‘Alleen voor Fans’-creators maken blijkbaar gebruik van AI-tools om in ‘dirty talk’ met hun abonnees te engageren en zo hun fooien te verhogen. Hoewel kunstmatige intelligentie een relatief nieuwe technologie is, zijn online creators dus innovatief in het gebruik ervan om hun werk makkelijker te maken en extra geld te verdienen.

Bots voor één-op-één chats

Voor OF-modellen komt een groot deel van hun inkomsten van betalende abonnees, die tussen de $5 en $50 per maand betalen voor exclusieve content. Abonnees kunnen ook verzoeken indienen voor persoonlijke interactie, en hier komen AI-diensten zoals Supercreator, ChatPersona en FlirtFlow goed van pas, zodat creators de hoeveelheid verzoeken die ze ontvangen kunnen afhandelen.

De bots kunnen gesprekken met gebruikers genereren en ‘pikante’ één-op-één chats voeren als het OF-model, wat vaak resulteert in grote fooien voor de creators, die oplopen tot meer dan $1.000. Ze kunnen zelfs gericht advertenties sturen naar gebruikers op basis van hun bestedingen. Sommige bots kunnen volledige gesprekken automatiseren op basis van eerdere chats die de creator heeft gevoerd. Andere bieden voorgestelde AI-antwoorden, maar het daadwerkelijk versturen van de boodschap blijft bij de creators zelf.

"AI mag enkel en alleen het uitgangspunt zijn"

Sommige bots gaan zelfs een stap verder door inactieve abonnees te analyseren en hen een bericht te sturen wanneer ze zich weer inloggen, om hen onmiddellijk te betrekken. Eden, een voormalige OF-model die nu een agentschap heeft dat vijf OF-klanten vertegenwoordigt, heeft AI-tools geprezen voor het helpen van creators om hun inkomsten te verhogen. "Het is een enorme toename in verkoop omdat je mensen kunt targeten op basis van hun bestedingen," zei ze aan Wired.

Ze gelooft echter dat creators AI alleen als uitgangspunt zouden moeten gebruiken en altijd hun eigen woorden zouden moeten gebruiken in plaats van volledig geautomatiseerde gesprekken. “We bedenken de kern van het bericht en de AI helpt ons om het verder uit te werken,” legde ze uit. “We willen dingen zo authentiek mogelijk houden.”

(Bron: Indy 100 - Intropic: Freepik)

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties