Rivaliteit vind je natuurlijk in overvloed in de Formule 1, maar een grapje kan er af en toe ook vanaf, vraag dat maar aan Lewis Hamilton…
Recentelijk werden fans van Red Bull Racing de drijvende kracht achter een ‘hilarische stunt’ waarbij Lewis Hamilton, de zevenvoudig wereldkampioen van Mercedes, betrokken was. Die laatste gaf een tv-interview in Japan, terwijl er achter hem een QR-code zichtbaar was. Die code geeft toegang tot de drankvoorzieningen in de suite.
Red Bull-fans zagen hun kans schoon en begonnen massaal Red Bull te bestellen voor Hamilton en zijn collega’s. Een medewerker die de drankjes in de suite serveerde, deelde het hilarische verhaal met Global247news: “Alles verliep rustig en normaal terwijl we drankjes serveerden aan het Mercedes-personeel en de zakelijke gasten. Plotseling sloeg het bestelsysteem op hol.”
(lees verder onder de foto)
"Duizenden bestellingen"
“We werden overspoeld met duizenden bestellingen voor Red Bull-drankjes. Veel leken besteld te zijn voor Lewis, George Russell en teambaas Toto Wolff,” klonk het. Mercedes nam het allemaal luchtig op, nadat de miserie op het circuit al groot genoeg was geweest. Red Bull Racing-ster Max Verstappen verpletterde de concurrentie opnieuw, en Red Bull heeft de constructeurstitel binnen.
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties