De ongekroonde koningin van de influencers in Nederland is zonder twijfel Monica Geuze. Niet alleen is ze prachtig om te zien, maar ze is ook een slimme zakenvrouw die precies weet hoe ze haar merk moet vermarkten.
Terwijl veel volgers haar video's en foto's bekijken voor het visuele plaatje, zit er achter bijna alles wel een zakelijke gedachte – direct of indirect brengt het geld in het laatje. En waarom ook niet? Als je op deze manier goed kunt verdienen, is het zonde om de kansen te laten liggen.
Monica heeft ooit laten doorschemeren dat ze weleens heeft overwogen om een jaar lang flink te cashen via 'Alleen voor Fans' en daarna de spotlights te verlaten, maar voorlopig blijft het slechts bij gedachten. Het is ook niet nodig, want merken staan in de rij om met haar samen te werken.
Neem bijvoorbeeld haar samenwerking met lingeriemerk Hunkemöller, waarbij ze er schitterend uitziet op de foto's. Met zo'n samenwerking lijkt een OF-profiel voor Monica haast overbodig. Voor haar volgers is er in ieder geval genoeg om van te genieten! (pijltje naar rechts voor alle foto's)
Lees het artikel op de mobiele website